onsdag den 20. marts 2013

Hvem mon jeg har haft besøg af ?

Jeg har nogle meget trofaste solsorte der hopper rundt hver morgen foran køkkenvinduet og tigger om æbler, brød og andet godt. I dag fik de selskab af en meget fin herre (eller frue?) der gerne ville spise med.
Først fik de meget hurtigt jaget den i hækken, hvor den sad og tog mod til sig.


Pludselig kom den så nærmere igen, og gik om bord i et æble. 






Den blev accepteret et stykke tid, inden den igen blev jaget på afstand. 
Man ved jo nok hvem der kom først!!



Men i disse kolde tider, hvor vi bliver nød til at stå sammen og deles om glæderne, blev solsorten alligevel formildet ,- eller måske bare nysgerrig og gav sig tid til at hilse pænt på :-)



 Jeg er ikke ekspert ud i fugle, er der nogle der kan hjælpe mig med navnet på min fine gæst?

Ha' en rigtig dejlig dag! Det er lysere tider, og sneen skal vi nok få bugt med igen!