mandag den 7. oktober 2013

Weekendens solskin...

... blev fejret med denne buket på bordet.


Efter at jeg den sidste tid har været leveringsdygtig i flere buketter til fødselsdage, jubilæer og ikke mindst en brudebuket, så er der lidt langt mellem blomsterne i haven nu. Der er mange knopper, men det går jo ikke stærkt med udviklingen. Men en tur rundt i alle hjørner resulterede i denne lille efterårsbuket. Den bærer præg af, at sæsonen har været på sit højeste, hvilket jeg dog ikke synes scorer ned på charme-kontoen. Jeg har et mål om, at jeg kan plukke en buket hver uge året rundt, og ved hjælp af frøstande og blandet grønt, så tror jeg det kan lykkes, - med mindre sneen ligger som en dyne over det hele.
Denne buket består af dahlia, zinnia, solhat, lammeøre, hvid fredløs, marmelukærme, lathyrus, snebær, frøstande fra iris.