lørdag den 25. oktober 2014

En dejlig dejlig opgave...

.... fik jeg af en meget nær veninde, da hun spurgte om jeg ville binde hendes brudebuket.
Ønsket var en helt lille og enkel buket, og som udgangspunkt havde hun tænkt sig hvide Calla'er.
Desværre var de meget små og lidt usle dem som var bestilt hjem,
 så i stedet faldt valget på Hortesia, hvide roser og perikon. 
Som en lille hilsen havde jeg lavet et par små perlehjerter på tråd og som blev sat mellem roserne.

Af blomsterne der blev til overs, var der til en lille borddekoration, som sammen med to lys stod og ventede på dem på trappen da de kom hjem.
Jeg er meget vild med den grønne perikon, - mon nogen kender navnet på den?

3 kommentarer:

  1. Hej Karin.Hvpr er det en smuk buket du har lavet.
    Har en alm perikon...............og grønne om foråret og sorte om efteråret.
    Men kender desværre ikke navnet.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi! Har du tid og lyst bliver jeg altid glad for en lille hilsen eller kommentar!